Sunday, August 9, 2009

sorry lama tak update blog!!!

Sorry kengkawan semua, aku dah lama gile tak update blog aku yang tak glamour nie. Banyak benda aku lalui selama aku tidak mengupdatekan blog nie. Dari satu hal ke satu hal membuatkan rase leka dan lupe untuk menunaikan tanggungjawap aku sebagai pemilik embrace hall yang serba serbi takde. Dah 3-4 show yang aku tak update, kamera mcm babi, kerja macam sial dan macam-macam lah. Aku pun tak pasti kenapa benda ni sume boleh berlaku. bertambah kelam kabut lagi, mak aku sakit dan perlukan kos rawatan yang tinggi. Nasib baiklah aku ni dilahirkan tabah orangnye kalo orang lain tu aku raser lagi tabah dari aku kot.Nasib baiklah beban kesakitan mak aku tidak melibatkan orang lain. Aku merasa teramat lega walaupun kos rawatan mak aku membuatkan aku terus pokai. Itulah harta yang aku sayangi dan tak ternilai dengan wang ringgit. ok kengkawan aku pun tak suke sangat nak cerita emosi-emosi ni. Kalo sesape ader gambar previous show kat embrace hall, aku mintak sangat ko orang boleh lah sedekah2 kat aku skit. Aku memang kebutuhan sangat bantuan ko orang.ok kengkawan kalo ader ape2 kesilapan tolong maafkan jelah.ok tu je.

1 comment: