Tuesday, March 31, 2009

lesen oh lesen!!!

Bermula dengan pembukaan Embrace Hall macam-macam halangan aku tempuhi. Aku menjadi hairan apabila aku membuat sesuatu kerja yang berniat baik mesti banyak perkara-perkara buruk akan berlaku. Tetapi jika aku membuat sesuatu kerja yang berniat jahat mesti perkara tersebut akan berjalan dengan lancarnya. Adakah patut aku jadikkan niat baik aku mengenai Embrace Hall ini aku jadikkan sebagai niat jahat? Mungkin akan melancarkan aktiviti-aktiviti aku di sini.

Hari ini aku telefon lagi pemilik bangunan yang aku sewa untuk jelaskan segera cukai pintunya. Ini kerana dia sebagai pemilik bangunan yang mempunyai tonggakkan cukai pintu yang tinggi menyebabkan proses lesen perniagaan aku tertunda. Sungguh mengecewakan.

Aku bertekad jika pemilik kedai memberi alasan-alasan yang tidak munasabah aku tidak akan membuat apa-apa bayaran sewa selagi pemilik kedai tidak melunaskan bayaran tersebut.

3 comments:

  1. bak dtg no tepon pemilik kedai tu.aku kasi call die.aku ckp aku dr peguam dr mahkamah tinggi shah alam.biar die goyang skit

    ReplyDelete
  2. rilek jal aku tau ko marah...tapi aku lagi marah....dont worry aku dah standby bazooka target umah dier....

    ReplyDelete
  3. gua mara beb.dh cun timing,amik cuti smue..jumaat blk kluang bersma keluarga,sbtu bersuka ria bersma rkan,ahd bermandi manda di gunung lumut.mlm blk.terus potong stim.nnti time gig soh owner dtg.kite ranjit die rmai2.hahahaha!

    ReplyDelete