Thursday, September 3, 2009

I love u all forever!!!



Malam semalam memang seronok buat aku. Memang betul-betul enjoy. Kelmarin aku bangun dari tidur untuk pergi kerja aku terperanjat disebelah aku ada seorang budak yang berambut trojan yang bernama Jashir. Aku menjadi pelik dan hairan kerana kedatangan dia tidak memberi apa-apa notis. Didalam pelik dan hairan perasaan aku terlalu gembira kerana mereka masih mengingati Embrace Hall. Terlalu lama aku tidak berjumpa dengan mereka dan aku sering berfikir negatif bahawa mereka sudah serik untuk melepak di sini. Tetapi jangkaan aku terpesong, mereka masih ingat lagi.

Perjumpaan mereka disambung lagi apabila Maria bercadang untuk berbuke bersama di Rawa SteamBoat Restorant. Tempat tu memang cool. Bab masak-memasak memang hobi aku. Aku syok masak-memasak sehingga aku makan pun taklah banyak sangat. Tapi aku memang betul-betul happy. Bagi aku cara macam tu sudah cukup untuk aku bergembira. Inilah kepuasan maksimum untuk aku lari dari segala ragam dunia yang aku tempuhi selama ini.

Tidak puas di Rawa kami bersambung party kami di Embrace Hall. Bermacam-macam aktiviti yang dilakukan untuk mencapai tahap gembira yang maksima. Walaupun mereka pergi ke dunia galaksi tanpa membawa aku tapi aku gembira dapat melambaikan tangan kepada mereka di atas sana. Aku memang gembira kerana lihat mereka semua dah terbang ke galaksi yang tinggi. Semalam merekalah yang memecahkan kesunyian di Embrace Hall. Membawa senyuman yang besar kepada aku.

Aku tahu segala kegembiraan yang aku lalui semalam tidak akan terus sampai bila-bila tetapi harapan aku agar meraka tidak melupakan Embrace Hall. Terima kasih untuk semua dan aku harap agar segala liku-liku dan panca-roba dunia yang amat perit ini dapat kita tempuhi dengan hati yang tenang. Harapan untuk semua!!!!

No comments:

Post a Comment