Tuesday, June 16, 2009

Embrace Disco Now!

video

Sebelom aku berhujah, aku nak mengucapkan banyak-banyak terima kasih kepada saudara Nas Plague Of Hapiness kerana memberi sesuatu yang amat terbaik untuk warga Embrace. Aku amat teruja sekali dan ia akan menjadik sesuatu benda yang amat berharga dan ia tidak boleh dibandingkan dengan wang ringgit. Seribu penghargaan untuk saudara Nas. Semoga anda sukses segala bidang yang anda ceburi dari warga embrace.

Ia juga berita baik bagi warga-warga lendu untuk mendapat kepuasan maksimum. Pesanan terakhir dari warga Embrace berhati-hati di jalan raya ketika pulang ke rumah pada pukul 6 pagi selepas menglendu di Embrace.

p/s- Let's Dance ahak ahak! I Like It ahak ahak!

3 comments:

  1. WK..


    lepas ni tak payah lendu pun dah mengelendu...

    ReplyDelete
  2. wah!!! tu kat stage ker..
    so pasni ade lampu2 tu la time perform

    ReplyDelete
  3. perghh aku tak tau plak bleh jadik gini lampu nie... kekekeke

    "akan ku kayuh dari pasir gudang semata2 nak tuntut ayer di restoren ferari itu... *wink* *wink*" mantep!

    ReplyDelete